محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

مرد+زن+نی نی=یک خانواده خوشبخت

1393/1/31 1:43
نویسنده : مامان سودابه
1,627 بازدید
اشتراک گذاری

 

به قول مانی جونم دلام

سلااااااااااااام

 

از همین الان روز زن و روز مرد  بر تمام شما وبلاگیها مبارک .

 

                                    

هنوز چند روز مونده به روز زن گوشیها شروع کرد به زنگ خوردن یک سری

پیامکهای تبلیغاتی؛یک سری لطف دوستان و...

 راستی شما به مناسبت روز  زن پیامک دریافت کردین ؟چند نفر بینتون

هست که  این پیامکها رو برای دوستاش فرستاده باشه؟منظورم پیامکهای ضد

زن و ضد مرده. 

شما فکر میکنین اولین نفری که این پیامک رو نوشته وتایپ کرده منظورش چی

بوده؟!!!

  نی نی نداشته؟!!!!!

 نیتش خیر بوده؟!!!!!!

مردی بوده که از یک زن ضربه خورده ؟!!!!!

 

زنی بوده که از یک مرد ضربه خورده ؟!!!

اصلا ول کنید ما نی نی وبلاگیها می دونیم زن و مرد مکمل هم هستن

و  نی نی مون به هر دمون نیازداره مگه نه؟

یعنی بابا +مامان+ نی نی=یک خانواده خوشبخت

 

پسندها (1)

نظرات (11)

مامان پاشا
28 فروردین 93 18:19
افرین دقییییییییییقاهمینطوره که می فرمایین.راستی روزمادربرشماهمدمبارک عززززززیییییییییزجوووون
مامان سودابه
پاسخ
سلام مهربون روزت مبارک
مادر جون آبتین وآروین
29 فروردین 93 12:15
سلام به مامان جون مهربون.. ممنون که سر زدین.زنده باشه این محمد متین جان .تقریبا" هم سن وسال آبتین ماست. با نظرتون موافقم اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم
مامان سودابه
پاسخ
سلام خانمی خوش اومدی روزت مبارک لینکیدیم
mamanenini
30 فروردین 93 10:10
سلام بر بهترین خلقت خداوند.روزتون مبارک
مامان سودابه
پاسخ
روز شما هم مبارک
خاله مینا
31 فروردین 93 20:26
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روزتون مبارک دوست خوبم روز شما هم مبارک دسته گلم.سایه ات همواره بر سر دسته گلهات مستدام
مامان سودابه
پاسخ
مینا جونم ممنون که تشریف آوردی روزت مبارک مامان جون جونی جوون
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 20:44
من بدهکار توام ای مادر همه جانی که به من بخشیدی لحظاتی که برای امن من جنگیدی و بدهکار توام عمرت را روزهایی که ز من رنجیدی اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی من بدهکار توام ای مادر!
مامان سودابه
پاسخ
من به قربان توام دختر خوب دختری که خود مادری و پر زمهر و افسون تو خودت تجربه ها کسب کردی هم زمهر افروزی هم گذشت ازجان را تو خودت مادری و من به قربان تو ام دختر خوب شعر شد حالا به نظرتون روزت مبارک
مامان گیسو جون
1 اردیبهشت 93 19:26
بهترین مادر بزرگ دنیا روزت مبارک
مامان سودابه
پاسخ
سلام بهترین دختر و بهترین مادر و بهترین همسر خوش اومدی عزیزم
مامان بردیا شیطون
1 اردیبهشت 93 21:46
قلب من سنگفرش آنهاییست که گاهی یادی از وجود خسته ام میکنند!
مامان سودابه
پاسخ
ه قلب تو کانونیست از محبتها ومهرورزی عزیز دلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 3:37
مامدر بزرگ عزیز روزت مبارک ببخشید دیر شد امیدوارم همواره سالم و سلامت باشید
مامان سودابه
پاسخ
سلام روز شما هم مبارک مامان جوان ات همیشه برقرار باشه ان شاالله
ali
4 اردیبهشت 93 8:08
سلام ببخشید من گذری به وبلاگ شما رسیدم البته نه چندان شما که این دنیا رو حس کردین شما که همه چی رو درک کردین خانواده بی پدر و مادر بی برادر و خواهر و بی فامیل میشه تورو خدا به همه جونترها بگین مثل بچه ها باشن بدیها زود از یادشون بره چه بسا بدی نبوده ما تصور کردیم بدیه تو رو خدا بهشون بگین خوب باشن مثبت باشن مثبت فکر کنن با چشم روشن همه چی رو نگاه کنن این اون کارو کرد من قهر کردم تا عمر دارم نمیرم خونش اون فلان و اون فلان شما باشین چکار میکنین میام همینجا سر میزنم تورو خدا به این خانمها بگین بچه نباشن زندگی بچگی نیست زندگی از دور هم بودنه خانوادتون برقرار باشه انشالله
مامان رویا
5 اردیبهشت 93 9:54
مادرجون روزتون با تاخير مبارك باشه ....هميشه برقرار و شادمان باشيد...
مامان سودابه
پاسخ
قربونت برم دخملی جونم روز شما هم مبارک
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 3:01
دوست نی نی وبلاگی عزیز به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان سودابه
پاسخ
با یک گوشی دیگه به شما هم رای دادم عزیزم