محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

من و هزاران فاصله از نی نی وبلاگ

1395/6/26 23:55
نویسنده : مامان سودابه
940 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جون جونی ها

یا دارم می نویسم یا دارم می خونم یا با گل گلی هام بازی میکنم و حالش رو می برم.

چه کنم که خیلی وقت تایپ و حوصله کم کردن حجکم عکس و ...ندارم

اما ان شاالله بتونم لااقل  ماهی یک روز بیام و در این خونه رو باز کنم و گردگیری و دید و بازدیدی داشته باشم.

همین میوه های دلممحمقدر بدونید محمد متین امسال ان شاالله عازم پیش دبستانی می شه و مانی کوچولو هم به کلاس زبان میره.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

هنرمند
9 آبان 95 16:29
برای زندگی… قانون مهربانی بگذاریم..! هرکه اخم کند جریمه اش لبخند و هرکه لبخند بزند پاداشش ، عشق باشد قانون مهربانی ، پاداش و مجازاتش شیرین است ........................................ سلام و عرض ادب