محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

دست بزنین دعا کنیم محمد متین هم بیاد تو وبلاگمون

1389/11/12 16:18
نویسنده : مامان سودابه
381 بازدید
اشتراک گذاری
از قدیم گفتن بچه بادام است ونوه مغز بادام.حالا من منتظرم تا میوه دلم اقای محمد متین حلاج که الان سه روزه رفته تو   نه ماه  قدم  رنجه کنه واز دل مامان جونش بیرون بیاد وشادی رو به  با با مامانش ومن وپدر بزرگ و عمو جوناش هدیه کنه حالا بیاین همه براش دست بزنیم تا تشویق شه وزودتر بیاد .دست همه اتون درد نکنه کوچولوهای وبلاگ نی نی و مامانای عزیزحالا زحمت بکشین وبا من دعا کنین محمد متینم صحیح وسالم  به دنیا بیاد. قربون همه اتون برم .               مامان بزرگ محمد متین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شمیلا مامان شایلی
15 بهمن 89 14:58
سلام مه مامان بزرگ مهربون محمد متین





خیلی برام جالبه که شما هماینجا با ابن اشتیاق پست میگذارین... باورم نمیشه مادر بزرگش باشی... بیشتر شبیه خاله نینی ( از لحاظ نحوهء رفتار ی با محمد متین) هستین... موفق باشین... من همیشه به وبلاگتون سری میزنم... ایشاا.. هروقت پیش غروس خانم بودین به دنیا بیاد...




شمیلای عزیزم سلام به روی ماه خودت ودختر بسیار زیبات .عزیزم وقتی توبیست ودوسالگی سه تا بچه داشته باشی!!اون وقت می شی یه مامان بزرگ عجیب برای دیگران.یه دوست برای عروست ویه همبازی واسه نوه.ممنون که سر زدی خوشحال میشم برای پستهای دیگه هم نظر بدی.



رز
24 بهمن 89 18:36
خیلی وب زیبایی دارین خوش به حال عروستون و نوه گلتون که شما مادر به این خوبی دارن امیدوارم همیشه سرزنده و موفق باشید دوست دارم از تجارب شمااستفاده کنم به من سر بزنید ای مهربون مادر:
رز چه اسم زیبایی داری .ممنون عزیزم از اظهار محبتت در خدمتم.لطف کن ادرس بزار