محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

اولین عکس محمد متین

1389/11/12 18:44
نویسنده : مامان سودابه
1,315 بازدید
اشتراک گذاری

محمد متینم این اولین عکس  شماست  که  در هفته بیست و سوم  توسط سونوگرافی رنگی انجام شده اون روزبابای مهربونت نتو نست با ما بیاد تا تو رو تو مونیتور ببینه   اخه بابات تو بیمارستانی کار میکنه  که بایداز نی نی های تازه دنیا اومده ازمایش بگیره و مطمئن بشه سالمن اما خدا می دونه چند بار زنگ زد و سراغت رو گرفت   مامانت هم تا چشمش به تو افتاد از خوشحالی زد زیر گریه  .حالا من با یه حس جدید روبرو شدم .دارم مادر بزرگ می شم .این تجربه رو مدیون قدمهای کوچک وناز تو هستم عزیزم.نی نی وبلاگ رو عموحامد معرفی کرد ومن برات باز کردم تا در اینده بدونی با امدنت چه لحظات طلائی افریدی .        

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عموی محمد متین
16 بهمن 89 15:45
الهی عموش دورش بگرده که انقده خوشگله
زودتر بیا دیگه عمو جون


روچسمم عمو جوند ولی بزار افل مامان شودابه بیاد چس.
عمو محمدرضا
17 بهمن 89 17:27
سلام گل پسر
خوش آمدی به این دنیا. از عکست پیداست که خیلی خندونی. امیدوارم توی زندگیت همیشه خندون باشی. یه چیز دیگه: خیلی خوش تیپی. ان شاء الله داماد خودم بشی


ممنون عمو محمد رضا دستت درد نکنه که از الان به فکر ازدواج ما هستین.
ساعت نیک
5 تیر 96 10:31
وقت شناسی را با کمک ما به کودکان بیاموزید.