محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

پسر فهمیده من

1389/11/17 12:26
نویسنده : مامان سودابه
659 بازدید
اشتراک گذاری

زرنگترین پسر دنیا!! اقای من !!محمد متینم.امروز مامانت رفت بیمارستان (مرکز مخا برات من وتو )خانم دکتر که نقش گوشی تلفن رو برای من و تو بازی میکنه گفته(یعنی در واقع خودت  به من پیغام دادی که من خیالم راحت شه)ا شما باید از ۱۵ اسفند تا ۲۶ اسفند)منتظر دنیا اومدن کوچولوتون باشید.

که هستیم .

همه فامیل هستن .

 محمد متین گلم این بیچاره ها فکر میکنن تازه  توی اسفند ماه ما با هم اشنا می شیم دیگه خبر از خبر ندارن که من وتو......ولش کن به کسی نگیم بهتره . می دونی گلم مردم زمین حرف زیاد میزنن. اصلا بین خودمون بمونه. بهتر نیست؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی ناز
17 بهمن 89 21:19
واااااااااای ........
خوش به حال محمد متینت با این مادربزرگ مهربون و با احساس.
راستی سودابه جون یه دنیا ممنون که بهم سر زدی..... متنت خیلی خوشحالم کرد.... خیلی.... بازم ممنون


خواهش میکنم. خوشحالم که خوشت اومده.