محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

گل گلی جون تموم شد

1389/11/19 3:33
نویسنده : مامان سودابه
509 بازدید
اشتراک گذاری

      made by Laie          گل گلی جون تموم شد تموم شد

       پدر بزرگ  پنج شنبه میاد  دنبالم.                                                  ولی قبول نیست.من که توجشن نبودم

                                                                                           

                                     

               باید از اول جشن بگیریم .مگه نه؟

 

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
19 بهمن 89 18:24
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

قربونت برم الهی عزیزم.

شمیلا مامان شایلی
19 بهمن 89 18:31
سلام به سودابه جون. عزیزم شما هم مثل مامان من زود بچه دار شدین. خیلی خوشحالم دوست خوبی مثل شما دارم. ایشاا... قدمش مبارکه.دلم میخواست روز تولدش بیام تبریک بگم... راستش یادم رفت !!!! نوه مامانی رو ببوسین. عروس گل رو هم سلام دوستان رو برسونین.خوش به حال این عروس...


شمیلای گلم سلام. قربونت برم اگر دنیااومده بود که الان اگهی تسلیت من رو وب بود.ببین وب ما مثل سر
مامان فرشته
19 بهمن 89 18:32
من لینکتون کردم

بس که ماهی و مهربون.
شمیلا مامان شایلی
19 بهمن 89 18:34
راستس به دنیا اومده یا من اشتباه متوجه شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




وای نه پستهای قبلی رو اگر میخوندین متوجه می شدین دیروز تولد بابای محمد متین بود ومنم تلفنی تو جشنشون شرکت داشتم قربونت برم پستهای قبلی رو هم بخونی خالی از لطف نیست


شمیلا مامان شایلی
19 بهمن 89 18:36
آهان هنوز بدنیا نیومده
فرزانه
20 بهمن 89 7:55
سلام مامان سودابه وبلاگ جالبی داری. عزیز امیدوارم سالم وپاینده باشیدبه وبلاک آنیسای من هم سر بزن ممنون




ممنون که سر زدی حتما عزیزم.

ادرس بزار برام