محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

وبلا گیها دعا دعا

1389/11/21 11:32
نویسنده : مامان سودابه
616 بازدید
اشتراک گذاری

وبلا گیها .مامانا/ باباها /نی نی ها  دعا دعا

محمد متینم توهم دستهای کوچولوت رو با همه بالا بگیر اخه تو دنیا یه اقا سعدی بوده که خدا بیامرزدش  شعر قشنگی سروده مطمئن باش تا بیا ی یادت میدم قربونت برم تا حفظش کنی و سر لوحه زندگیت قرار بدی  ایشان می فرمایند.

بنی ادم اعضای یکدیگرند  که در افرینش ز یک گوهرند

چو عضوی بدرد اورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار.

شاید درک کردن همین شعر بود که تا صبح خوابم نبرد ولی یه وقتهایی هیچ کاری از دست ادما بر نمی یاد جز دعا .

دیروز خیلی دلم گرفت وقتی یه سری از وبلاگی ها التماس دعا داشتن.  وبلاگی ها ما همه دوستیم نه ؟پس  تودرد و ارزو های هم شریکیم نه؟

حالا بیاین برای رفع گرفتاری جمعمون وبراورده شدن حاجات وارامش دل یه عده از دوستای گرفتارمون .یه حرکت جمعی کنیم تا به یه ارامش  جمعی هم برسیم انشاءال..

هر کس این پست رو تا نماز مغرب خوند بین دونماز مغرب و عشاء دو رکعت نماز حاجت (عین نماز صبح ) و پنج تا  امن یجیب بخونه.دعا در حق دیگران حاجت شما را زود تر برااورده میکند.

مامانایی که تو دلتون نی نی هست و اونایی که شیر میدین بخصوص شما قربونتون برم یادتون نره خیلی از دوستاتون تو این وبلاگ دلشون می خواد نی نی داشته باشن .

محمد متینم مامانی

تو و دوستای اسمونیت هم امشب امین بگین.هرکس بعد از نماز امشب این پست رو دید فردا بین نماز ظهر و عصر دعا کنه .

 اخه خدا دعا ی جمعی رو که بچه توش باشه زود مستجاب می کنه.وبلاگ ما هم که پر از این نعمات الهیه پس همه با هم . در این حرکت جمعی وبلاگی شرکت کنیم. دوست گلم شما چی؟شمام میاین ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نی نی ناز
21 بهمن 89 14:11
چه کار قشنگی سودابه جون.

تو واقعا برکت نی نی وبلاگی.

من که حتما این نماز رو می خونم... همین امشب

راستی بخاطر متن قشنگی که برام نوشته بودی یه دنیا ممنون.
یکی از اهداف این حرکت حاجت تو دسته گلمه که اگه خبر گرفتن حاجتت رو بشنوم .خدا میدونه چه قدر خوشحال بشم.به امید اون روز.نمازت قبول در گاه حق باشه انشاءال..






فرزانه
21 بهمن 89 18:48
سلام عزیزم اتفاقا من تازه تنمازم تموم شده بربای همه دعا کردم امیدوارم همیشه سالم باشید بربای مامان من هم دعا کن التماس دعا

نمازت قبول گلم خدا مامان تو رو تمام خانواده نی نی وبلاگیهارو حفظ کنه و حاجت روا.
شمیلا مامان شایلی
21 بهمن 89 19:17
سلام سودابه جون. چشم... شما بزرگتر مائی... بروی چشم... اول اینکه خیلی منتظر محمد متینم. ایشاا...صحصح وسالم بدنیا بیاد... دوم اینکه ایشاا... همهء مامانائی که نینی تو دلشونه نی نی شون رو سالم بدنیا بیارن... و سوم امیدوارم هر چی دعا توی دل قشنگ شماست برآورده بشه.


این دعا مال من نبود برای تمام نی نی وبلاگیها بود برای نسی جون /فرشته/مامان نی نی ناز /اعظم/و.....خلاصه کل وبلاگیها که یه جورایی همه تون بچه های من محسوب می شینو بچه هاتون مثل محمد متین برام عزیزن.ممنون عزیزم دلم رو شاد کردی .ما همه عضو خانواده نی نی وبلاگیم و دردامون وغصه هامون مال همه
مامان فرشته
21 بهمن 89 19:25
من دعا کردم البته اگه لایق باشم


دعا برای اونایی بود که التماس دعا داشتن که دامنشون سبز بشه وطعم مادر شدن رو بچشن.تو که جونی وگناهت کمه وخدا دعات رو دوست داره اگه لیاقت نداشته باشی پس من دارم؟
بابایی نسی
21 بهمن 89 22:04
سلام
ببخشید که دیر شد منو نسی و مامان بزرگش الان شمالیم.
به نسی میگم حتما دعا کنه....................
دعوتید به خواندن امروز من و نسی.
بدرود.به به پس هنر مند هم هستید ممنون از دعوتت .خوش باشید .به مادر بزرگ سلام برسونید و نسی رو ببوسید.
ندا
21 بهمن 89 23:50
عزیزم تبریک میگم امیدوارم قدمش براتون پر خیر وبرکت باشهمرسی به وبلاگ دختر من سر زدی واسه منم دعا کن هفته دیگه زایمان دارم.شما طبیعی بودی یا سزارین ؟ اگه سزارین بودی با بیحسی یا بیهوشی؟مرسی


نظرم رو برات میزارم تو وب خودت گلکم به سلامتی زود عکس نی نی رو برامون بزار تو وبت.
ملیحه
22 بهمن 89 1:14
سلام .ببخشید من الان دیدم پیغامتون رو. ولی بروی چشم .وامیدوارم همه به حاجت دلشون برسن.
وای که چقدر شما ماهید .چقدر مهربونید.امیدوارم شما هم حاجت روا بشید با این دل مهربونتون.

ممنون .الهی تمام وبلاگیها دلشون ارام باشه.همه به دلخوشی هم شاد باشیم

مریم
22 بهمن 89 1:49
سلام من همین الان این بیغامو خوندم چشم حتما دعا میکنم خیلی خوشحال شدم از اینکه با شما آشنا شدم
من به عروستون و محمد متین حسودیم شد چه مادربزرگ خوبی داره

خدا نکنه حسودی کنی نانازم انشاءالل... تنت سالم ودلت شاد باشه

شيرين
22 بهمن 89 11:00
سلام...چشم
حتما ميخونم...من كه هميشه دعا ميكنم


درود برتو عزیز دل.
شین مامان اراد
28 بهمن 89 3:47
سلام سودابه جون .من و اراد هم برا نیتت دعا میکنیم . انشا...حاجت روا شین

سلام به روی ماهت خانمی ممنون از دعات.