محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

تشکر تشکر.

1389/11/22 10:30
نویسنده : مامان سودابه
457 بازدید
اشتراک گذاری

محمد متینم ناناز مامانیم دیدی تو زمین ادما چه قدر مهربونن ؟

.دیدی وقتی از شون کمک خواستیم همه چه جوری کمک کردن؟عزیزم  ما تو زمین  به این می گیم همدلی شما تو بهشت چی میگین؟این همون چیزیه که مامانا به بچه هاشون یاد میدن.تا اگر یه روزی هم اونا  تو مسئله ای گیر افتادن کسی به کمکشون بیاد.

 

 For YouFor You

دخترها وپسرهای عزیزم ممنون از هم کاریتون.

 

همیشه دلتون شاد For You

سر پناهتون امنFor You

چراغ خونه اتون روشن For YouFor You

نون تون گرم For You

ابتون سردباشه انشاءال...For You

راستی شاید من یکی دو روزی نتونم بیام .بعد از

یک سفر ۱۵ روزه باید کارای عقب افتاده ام رو سریع جمع کنم.وببرم

تحویل بدم.تا  با خیال راحت  به استقبال  محمد متین برم و بتونم خوب از مامانش پرستاری کنم . قربون همه اتون برم .امن باشیدBalloonsBalloons

BalloonsBalloons

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

شمیلا مامان شایلی
22 بهمن 89 11:26
سلام سودابه جون... امیدوارم همهء کارهات بخوبی پیش بره... مراقب خودت باش مادر بزرگ خوب....


ممنون .امیدوارم. توهم مراقب دسته گل بسیار زیبات بااون چشمهای شهلاش باش.
بابایی نسی
22 بهمن 89 12:21
سلام
امیدوارم همه کاراتون خوب پیش بره
دعوتید به خواندن دیشب....
با تشکر..


ممنون بدون هر وقت داری می خونی من کنارتونم
.دلشاد باشید
بابایی نسی
22 بهمن 89 13:13
سلام ممنون از محبتی که به ما دارید. اگه جسارت نباشه ترجیح میدم داستانی در مورد ما نوشته نشه...همه یه داستان نانوشته ان به نظرم. بازم از لطفتون ممنون.
مامان زهرا نازنازی
22 بهمن 89 13:26
اعظم
22 بهمن 89 22:52
سلام ممنون از محبتت سودابه جان....شعر قشنگی بود گریه ام گرفت..........انشا الله به حق امام زمان محمد متین سالم به دنیا بیاد..برام دعا کن
مامان نی نی ناز
23 بهمن 89 7:46
سلام عزیزم. چه دعای خوبی برامون کردی.... خدا حاجتهای خودت رو زود زود روا کنه .... که تو باعث این دعای جمعی شدی. تو کارات موفق باشی سودابه جون. ما رو از محمدمتین نازمون بی خبر نذار. با خبرای خوش برگرد
محمد گیان
23 بهمن 89 9:40
سلام محمد متین جان خوبی رفیق شرمنده من یکی دو روزی نبودم انشالله که همیشه سر حال و سالم باشی
بابایی نسی
23 بهمن 89 12:08
سلام با آرزوی شادیتان دعوتید به خوانش "چیزی بنام ادب.غریبه ای بنام فرهنگ" منتظرتان هستم.
دریا
23 بهمن 89 12:56
سلام . چه مادرجون باحالییییی . سوت و هورا و بوس واسه این مادرجون خوب. خوش به حال عروسی که همچین مادر شوهری داره .
زينب عشق مامان و بابا
23 بهمن 89 12:56
انشاالله هميشه خودتون ني ني تو راهي تون سالم و سلامت باشيد:
مامان فرشته
23 بهمن 89 14:55
خدا رو شکر من امروز حداقل یه خبر خوش شنیدم......... خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت
اعظم
24 بهمن 89 0:25
اجازه میدی لینکت کنم ............
وبلاگ آموزشی برای مادران
24 بهمن 89 1:35
ایشالا به سلامت به دنیا میاد


منیره جون ممنونم به دعای خیرتون

مریم
25 بهمن 89 3:34
سلام سودابه جون میخواستم ولنتاین رو هم به خود گلت هم به نوه گلت تبریک بگم ولنتاین مبارک
.سلام به روی ماه مریم گلم. منم به تو تبریک میگم عززم.






مامان ماهان
6 اسفند 89 8:55
سلام الهی همیشه شاد باشین.