محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

لطفا کمک

1389/11/27 0:48
نویسنده : مامان سودابه
635 بازدید
اشتراک گذاری
سلام وبلاگیها ایا کسی هست که به من کمک کنه ؟چند مشگل تو وبلاگ برام پیش اومده1-پستهایی که می گذارم خودم نمی تونم ببینم ولی با نظراتی که می دین میفهمم که شما دیدین2-فرم نظر خواهی خودم ودیگران را ندارم3-میز کارم بدون وسیله است یعنی نمی توانم فونت یا رنگ انتخاب کنم4-فقط اخرین نظرات را مشاهده میکنم.دلم براتون تنگ شده و میخوام ببینتون باشم وحال تک تک نی نی ها رو بپرسم مشگل از کجاست؟قبلا از همکاریتون ممنونم.امکان پرسش و پاسخ د ر نی نی وبلاگ هم برام نیست.ای وای حالا چی کار کنم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ملیحه
27 بهمن 89 1:33
سلام سودابه جان .مشکل اول رو منم دیشب داشتم.تو قسمت( تماس با ما )یادداشت گذاشتم.چون خودم سر در نیاوردم.امروز اومدم دیدم درست شده.چه جوریش و نمدونم .اما درست شد. ببخشید من بیشتر از این کاری ازم بر نمیاد.
مامان نی نی ناز
27 بهمن 89 12:00
سلام..... احتمالا تنظیمات وبلاگتون بهم ریخته. من خیلی نمی تونم کمکی کنم ولی امیدوارم زودتر درست شه.
مامان فرشته
27 بهمن 89 12:54
سلام سودابه جون از یه کامپیوتر دیگه وارد شید ببینید همین مشکل رو دارید ؟ شاید ویروسی شده باشه کامپیوترتون

سلام مامان فرشته.اخه از قدیم گفتن کوزه گر از کوزه شکسته اب می خوره.پسرم متخصص نرم افزار و سخت افزار ومن اندر خم این کوچه بن بست فردا پیداش میشه.امیدوارم مشکلم حل شه.ممنون که سر زدید.
محمد گیان
27 بهمن 89 16:04
سلام خوبی ای وای شرمنده نمی تونم کمکت کنم
محمد متین عزیز را ببوس


سلام در حال حاظر فقط می تونم از روی شکم مامانش ببوسمش به روی چشم.اگر چه وارد با داشتن مشکل وبم حال خوبی ندارم اماحد اقل تونستم چند تا از کارام رو ویرایش کنم خیلی ممنون که سر زدید
بابای نسی
28 بهمن 89 0:03
سلام سودابه خانوم.خوب هستین شما؟
کم پیدایین.گفتم 1 عرض ادبی کنم و احوالی بپرسم.انشالله سلامت باشید..


سلام پسرم حال دختر گلم چطوره.دیگه دعوتم نمی کنید به خوندنتون؟من به شما سر میزنم ولی متاسفانه نمی تونم براتون نظر بزارم امیدوارم دوباره به وبم سر بزنید این مطلب رو بخونید وامیدوارم رفع مشکلم بشود و بتونم باهاتون در تماس باشم روی نسی گل و خوشگلم را ببوسید.
شيرين
28 بهمن 89 11:38
سلام...محمد متينت به دنيا نيومد؟؟؟
عزیزم سلام
انشاءال..از پانزده اسفند تا بیست و ششم به فرموده خانم دکتر.
مامان فرشته
30 بهمن 89 13:18
پس کجایی سودابه جون ما دلتنگیم بیا دیگه
سلام اگه بدونی چه قدر دلم براتون تنگ شده به خدا.امیدوارم زودتر مشکل حل بشه.

مامان نی نی ناز
30 بهمن 89 14:44
سلام سودابه جون.
مشکلتون هنوز حل نشده.
ما رو از محمدمتین بی خبر نذارید
سلام گلم مطمئن باشخبرتون میکنم.

زينب عشق مامان و بابا
1 اسفند 89 17:42
عيد شما مبارك
.عید شما و زینب عزیزم وتمام مسلمین جهان مبارک.
مامان فرشته
3 اسفند 89 1:52
سلام اومده بودم عرض ادب عید شما مبارک
سلام عزیزم ارادتمندم خوبید عید شما هم مبارک

مریم
3 اسفند 89 1:53
سلام سودابه جون من تازه پیدات کرده بودم پس کجا رفتی؟دلم برت تنگ شده
سلام کم سعادتی منه دیگه بزودی مشکلم حل می شه و خدمت همه می رسم

مامان آنیسا
4 اسفند 89 11:56
سلام سودابه جان کجایین کم پیداشدید به ما سر نمی زنید آنیسا سلام میرسونه راستی محمد متین به دنیا نیومد به ما سر بزن

سلام انیساجونم چطوره؟دکتر میگه از نیمه اسفند منتظرش باشیم . متاسفانه مشگل سرعت پیدا کردم نمی تونم به کسی سر بزنم انشاءال.. بزودی رفع مشکل بشه سراغ تک تک نی نی وبلاگیها میرم دلم برای همه تنگ شده
شمیلا
5 اسفند 89 18:24
سلام. از قسمت تماس با ما برای مدیر وبلاگ بنویسید... راهنمائی میگنه.
سلام گلم ممنون از راهنمائیتون

اعظم
8 اسفند 89 13:44
سلام سودابه جان خوبی.....محمد متين خوبه انشالله........امیدوارم سالم به دنیا بیاد به حق امام زمان..........