محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

پسمل شمکوی من

1390/6/7 12:06
نویسنده : مامان سودابه
463 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل شمکوی من اونقدر سر هر سفره گریه و زاری کردی  

                                                  niniweblog.com

 

که بابا و مامانت

دلشون سوخت وچند روز زودتر بهت غذا دادن .حالا تو دو روزه که داری سر لاک

می خوری            niniweblog.com

 

  

 

حالا     دیگه به غذای خوردن ما گیر نمی دی وخوشحالی       

niniweblog.com

 

 الهی عزیز فدات بشه امشب با لباسهای نویی که باباجونت برات خریده بود

مثل یه تکه از ماه شدی به خدا.

راستی گل گلی جون به من اعتراض کردن که عزیز رو برای پیر زنها به کار می

برن بگوصدات کنه سودابه جون !!ولی من دوست دارم هر وقت خطابم کردی

عزیز بگم جون عزیز. .عزیز دور سرت بگرده.

عسلم دلم می خواد یه مادر بزرگ سنتی باشم برات  .بهت قول میدم وقتی

موهام سفید شد  رنگشون نکنم  . به جای سی دی و نوار قصه خودم روی

پاهام بنشونمت و برات قصه بگم وتا بتونم برات وقت می زارم و از لحظه های

با تو بودن لذت ببرم

خلاصه دلم می خواد یه مادر بزرگ واقعی باشم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سيد كوچولو
4 شهریور 90 11:12
ورود ني ني به جمع سفره خانواده در حد غذاي كمكي مبارك فطريه بده هم شدين براش
مادر کوثر
5 شهریور 90 13:25
وای نوش جونت عزیزمممممم
مامان ابوالفضل
10 شهریور 90 13:21
سرلاک خوردنت مبارک گل پسر
واقعا به این مامان بزرگ باید افتخار کرد

سلام .شما همیشه به من محبت دارید .سپاس
مامان نی نی ناز
11 شهریور 90 14:00
خوش به حال محمدمتین با این عزیزجون عزیزش.
ماما ن چند تا فرشته
12 مهر 90 0:23
یه خدا قوت به بهترین مامان بزرگ دنیا