محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

عید شما مبارک

1390/6/11 10:20
نویسنده : مامان سودابه
478 بازدید
اشتراک گذاری

در سایه ایزد تبارک          عید همگی بود مبارک

                                                                                   

                  دنیای زیبا                                  دنیای زیبا                                         دنیای زیبا

                                                                                                                                     

سلام  شنگول و منگولم ،    سلام حبه انگورم ،    سلام شیرین تر از عسلم .

اقا محمد متین،گل پسرم اولین عید فطر ت مبارک.  

        پیر و جوان وکودک              عید بر شما مبارک

   

              دنیای زیبا                                 niniweblog.com

  niniweblog.com      niniweblog.com      niniweblog.com       niniweblog.com 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان درسا
11 شهریور 90 5:50
سلام مامان سودابه جون
عیدتون مبارک ، محمد متین گلمو ببوسش
.
ممنون .عید شما هم مبارک

مامان نی نی ناز
11 شهریور 90 14:01
سلام سودابه جون عیدتون مبارک .... نماز و روزه هاتون قبول محمدمتین جون اولین عید فطرت مبارک....
مامان چند تا فرشته
12 شهریور 90 1:36
مامان بزرگ ماهی هستیخوش به حال محمد متین و مامانش
مادر کوثر
12 شهریور 90 10:07
عیدت مبارک گل پسر
مادر کوثر
12 شهریور 90 10:07
عزیزم میخوام وبلاگ کوثرجونو آفلاین کنم اما چون دوست دارم بازم ببینمت به این سایتمون که به زودی آپ میشه، حتما سر بزن http://widenet.ir/ خوشحال میشم لینکش کنی.مرسی. راستی آخرین پستهای وبلاگ رو هم ببین.
مامان زهرا نازنازی
14 شهریور 90 1:41
سلام

از آشنایی تون خوشبختم

الهی همواره سلامت و پایدار باشید

ممنون عزیزم ما هم متقابلا

طوفان
17 شهریور 90 22:17
میوه دل میوه دل بازدوباره میوه دل دخترنازم
اوشجل امامان خیلی دوستت دارم ارزو میکنم
همیشه سالم باشی عزیزم امامان با افتخار تمام لینگت کرد دوستت دارم خیلی زیاد
تنت سازو دلت شادو رزقت فراوان انشالله-


سایه ات جاوید باد بر سرم مادرجان ممنون که سر زدید