محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

محمد متینم نکنه امشب بیای؟!!!!!!!!

1389/11/13 15:27
نویسنده : مامان سودابه
327 بازدید
اشتراک گذاری

میوه دلم . پسر گلم.نکنه امشب بیای مادر  اخه من تهران نیستم.بیا و مردونگی کن وامشب نیا می دونم الان حتما با خودت میگی لابد مادر بزرگم عقلش رو از دست داده عصر از همه می خواد برام دست بزنن که زودتر بیام حالا التماس می کنه نیام .اخه قربونت برم/ من کف دست بو نکرده بودم تا دو روز برم سفر برف راههارو خراب می کنه!!!  پدر بزرگ نمی تونه بیاد دنبالم .به خدا سعی ام رو کردم گلکم ولی هیچ وسیله نقلیه ای گیر نمیارم.

--.

بمیرم الهی ناراحت شدی اخه مامان جون من به مامانت قول دادم موقع زایمانش کنارش باشم.میدونی عسلم .تو زمین هیچ قانونی پا برجا نیست و همه چیز بی حسا ب و کتابه.مثلا همین برف.!!ببین  نور دیده .چون باباجونت شیفت بیمارستانه .منم که نیستم .اگه امشب بیای کی مامان جونت رو برسونه بیمارستان ؟اصلا می فهمی چی میگم؟

.

افرین پسرم مامان بزرگ خوابش میاد .توچی؟

---.

پس قول میدی نیای منم برم بخوابم.اره امیدم؟

-----.

پس من رفتم بخوابم بای بای شیر و شکرم.

---.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیرین
13 بهمن 89 15:30
سلام...خوش به حال محمد متین عجب مادر بزرگ خوبی داره.

hr> سلام به روی ماهت شیرین جون ممنون که سر زدی.






طوفان
15 بهمن 89 22:46
وب محمد متین رو خوندم عزیزم محمدمتین

مامان مامان بزرگت هم ازاومدنت خیییییییییلی

خیلی خوشحاله ارزو می کنم خودت بزرگ بشی وتووبلاگت بنویسی مامان بزرگت حالاداره جورت رومی کشه تا خودت قدم رنجه کنی بزرگ بشی ووب رادست خودت بگیری


ممنون مامان بزرگ بابای محمد متین که سر زدی انشاءال..به سلامتی دنیا میاد زیر سایه شما


عموی محمد متین
16 بهمن 89 15:51
ای بابا چرا نیاد خدا کنه خیلی زوذتر بیاد مامان بزرگش هم زودتر بیاد اگه خیلی دلش می خواد


جون مامان گیر افتادم .تمام سعی ام رو میکنم.دلم رو بیشتر از این شور نندازین.
مامان سانای
19 مهر 91 8:54
چه مامان بزرگ با حالی خوش بحا نوه هاتون