محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

نظرات (19)

مهسا
29 مرداد 91 2:06
عید شما هم مبارک/مامان سودابه دوست دارم
مامان ستاره
29 مرداد 91 19:32
سلام.. وبلاگتون فوق العاده بود..ممنون از حضور گرمتون در وبلاگ بنده..بازم تشریف بیارید.. موفق باشین و از طرف من کوچولوی نانازیتونو ببوسین!
مامان مانی جون
29 مرداد 91 20:58
عید شما هم مبارک ممنون که به ما سر زدین بوس واسه متین جون
مامان جونی
30 مرداد 91 12:19
سلام سودابه جان.برای فوت داداشت متاسفم.داداش من 22سالش بود و بر اثر ایست قلبی فوت شد. من شما رو لینک کردم. ستیلا ،شاهزاده کوچولوی من
مامان ظریفه
30 مرداد 91 15:52
سلام وبلاگ قشنگی دارین. میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php توی نظرات بگین آیلین شماره 9 زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه.... باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن امروز آخرین فرصتشه [بوسه][بوسه][بوسه]
محدثه
30 مرداد 91 16:31
عید شما مبارک. اگه دوست داشتین به وبلاگ دختر منم سر بزنید
تارا
30 مرداد 91 21:07
من بخدا ازش چیزی رو به زور نمیخوام!!!!! من فقط میخوام زودتر تکلیفم رو روشن کنه!هرچی که به صلاحه!همیشه هم همین رو ازش خواستم!هرچی که خیره حالا هرچی باشه من راضی ام!
مامان متین
30 مرداد 91 23:43
سلام. با تاخیر عیدتون مبارک.خانمی همون کاری رو که خواستی انجام دادم و درضمن شما و محمد متین جان هم به لیست دوستان متین با افتخار اضافه شدید.
مامان هانیه
31 مرداد 91 11:51
سلام سودابه جون دفعه اولی که تشریف آوردین به وب هانیه من آدرس وب گل پسرت رو اشتباه نوشتی ها منم دقت نکردم الان گشتم وپیداتون کردم خدا پسر نازنینت رو برات حفظ کنه وبتم عالیه چرا عکس از گل پسرت نمی ذاری؟؟؟


درگیر نوشتن یک سری داستان با موضوع نهج البلاغه برای کودکان هستم.روی چشمم حتما این کار روبزودی انجام میدم
مامان يزدان
1 شهریور 91 8:46
سلام سودابه جون.ممنون كه از وبلاگ يزدان كوچولو سر زدي.بازم به وبلاگ ما تشريف بيار.تا چند روز ديگه عكس هاي سفر و بعد هم عكس هاي تولدش رو مي ذارم رو وبلاگ.پسر گلي رو هم ببوس.
مامان امیر
1 شهریور 91 17:41
سلام عزیزم
ممنون که به ما سر زدین
با افتخار لینک تون کردیم
خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنید

سلام خوش اومدید.چشم حتما
تارا
2 شهریور 91 20:40
واسمون دعا کنید دعا واسه هرچی خیره نه هرچی که من میخوام هرچند منم هرچی خیره رو میخوام و نمیخوام به زور از خدا پیزی رو بخوام
تارا
3 شهریور 91 12:45
ممنون مامان عزیز از لطفتون
تارا
3 شهریور 91 21:41
لینک شدید با افتخار من شما رو با اسم وبتون ثبت میکنم اگر مشکلی بود بهم بگید منم با اسم وبم ثبت کنید و تو پرانتز بنویسید تارا چقدر دستور دادم ممنون از لطفتون
مادر کوثر
4 شهریور 91 8:42
سلام مامانی خیلی عالی میشه اگه یه پست رو اختصاص بدید به ثبت نوشته هاتون در مجله ی اینترنتی دخت ایران اینجوری هم دسترسی ما سریعتره و هم دوستان بیشتری با این قضیه آشنا میشن
مادر کوثر
4 شهریور 91 8:42
راستی عیدتون مبارک و طاعاتتون قبول
مادر کوثر
4 شهریور 91 8:44
و خیلی بهتره که لینک نوشته هاتون رو اینجا بذارید من الان اون سایت رو باز کردم ولی نمیدونم چجوری برم سراغ نوشته های شما میدونید چیه؟ ما ایرانی ها خیلی تنبلیم باید لقمه غذا رو بجون و بذارن تو دهنمون
مامان نی نی ناز
4 شهریور 91 11:34
سلاممممممممممممممممممممممممم سودابه جون خوبی گلمممممممممم ؟ محمدمتین نازم خوبه ؟ کنجد کوچولومون خوبه ؟ سودابه جونمممممممم من تا حالا چندین بار برات پیغام خصوصی گذاشتم گلممم ... چک کردی ؟ رمز وبم رو هم چند بار خصوصی گذاشتم بران الان بازم برات میذارم
مامان آرشیدا
12 شهریور 91 9:41
سلام ممنون که به وب دخترم سر زدید و خوش به حال محمئ متین که همچین مادربزرگی داره و لطفا در این اعیاد ما رو هم فراموش نکنید