محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

ننه سرما روگولش زدیم

1389/11/16 8:31
نویسنده : مامان سودابه
374 بازدید
اشتراک گذاری

میوه دلم قربون اون مرام ومعرفتت برم .دیدی من گیر افتادم اینجا/خودت اومدی تو خوابم!!!!!  ای جون دلم تا صبح عجب بازی کردیم ها .ولی ناقلا چه جوری روت شد با لگد بکوبی توساق پای ننه سرمای پیرزن.قربون اون تپولی هات برم فکر کنم قصه عشقولانه ای که من گفتم براش کار ساز تر باشه این چند روزه معلوم میشه .تا بخواد فکر کنه که عشق تو این سن وسال بدردش نمی خوره من اومدم پیش مامانت . گوشت رو بیار جلو .فعلا ننه سرما رو انداختیم تو فکر وخیال واینجا افتاب زده . هه هه دارم میرم دنبال بلیط.تا خدا چی بخواد.فعلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنيان و درنيان
16 بهمن 89 9:26
به به و احسنت به اين مامان بزرگ
ممنون عزیزم وبت دلچسب بود .دیدم