محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

عکسهای میوه دلم محدمتین

1391/6/27 1:15
نویسنده : مامان سودابه
803 بازدید
اشتراک گذاری

 

islamic

 

 سوسکه از دیوار میره بالا عزیزش میگه قربون اون دست و پای بلوریت برم44

٣ماهگی گل گلی جون 

3ماهگی گل گلی جون

5ماهگی  پسته خندونم 

5ماهگی پسته خندونم

  

قربون خنده ات برم الهی 

از اینجا به بعد مربوط می شه به محرم سالی که گذشت  میوه دلم نه ماهه بود

سقائی محمد متین و  شرکت در مراسم بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع)

این اقا پسر  با این هیبت در مصلا ایستاده بود وتداعی کننده حضرت علی اکبر (ع)بود و اجازه میدادتا سقا کوچولو ها با هاش عکس بندازن.متاسفانه اسمشون رو فراموش کردم 

این آقا پسر با این هیبت که تداعی کننده حضرت علی اکبر (ع)بوددر مصلا ایستاده بود و اجازه میداد تا سقا کوچولو ها کنارش عکس بندازند.متاسفانه اسمش رو ازیادبردم

بس که آقا محمد متین عاشق عینک من و پدر بزرگشه ایشون شیشه یک عینکش رو در آورد و در اختیار میوه دلمون گذاشتنیشخند

 بس که محمد متین عاشق عینکه پدر بزرگش  شیششه های یک عینکش رو در آورد ودر اختیارش گذاشته اینم عکس پیروز مندانه شه که کلی هم زِست گرفته14ماهگی شازده پسر در داخل آسانسور مجتمع اشون

عکسهای بهار امسال

عکسهای بهار امسال 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مامان تارا
26 شهریور 91 16:47
ای شیطون از چشماش شیطنت می باره
عزیزم اون عکسش که با عینکه خیلی خوشگله / حتما هم عینکهای شماست نه ؟


ای خانم این چندمین عینک ماست که مجبورییم برای اینکه چشماش اذیت نشه شیشه هاش رو در بیاریم و در اختیار آقا قرار بدیم.معمولا هر عینک دو ماه طول می کشه تازندگی کنه و...
ني ني شكلك
26 شهریور 91 17:47
سلام وب زيبايي داريد. اميدوارم هميشه شاد و سربلند باشيد راستي چرا عكس هاي پسرتون را با موبايل افكت مي دهيد مي توانيد به جاي اين كار به سايت هاي افكت دهنده عكس مراجعه كنيد. بازم به ما سر بزنيد و ما را از نظرات خوبتان بهره مند كنيد. در پناه حق
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
26 شهریور 91 21:16
ماشالله به این گل پسر .همیشه سالم و تندرست باشی خاله.


ممنون خاله جون
مامان متین
26 شهریور 91 21:51
ماشالله چه بزرگ شده


ما شاالله به جونتون.مرسی خاله جون
مامان محمد صادق(زهرا)
27 شهریور 91 17:25
ماشاللا...

چه مامان جون با ذوقی!

خدا حفظش کنه این پسری رو!



ممنون خاله جون
مامان جون غزل
28 شهریور 91 13:04
روز میلاد حضرت معصومه بر شما نیز مبارک باد
مامان روحان غزل
28 شهریور 91 17:48
سلام مامان سودابه محمدمتین میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه(س)هم بر شما مبارک خسته نباشید از نوه داری خدا حفظش کند نوه شما رو غزل ما هم شیطون بلای شده چهار دست و پا با ذوق زیادی به طرف همه چیز یورش برده و بعد از فتح کردن همه چیز رو می خوره
منم(مریم)
28 شهریور 91 20:45
سلام مامان سودابه
شما نمیگید عکسای ناز نازی محمد متین میذارید بعضیا میبینن دلشون براش تنگ میشه


قربون دل بعضی ها برم. نه نه تنگ نشه مادر جون انشاءالله بعضی ها بزودی دیگه مرتب می بیننش .عسل مامان
ني ني شكلك
30 شهریور 91 19:24
جانم چقدر با اين عينكه دانشمند شده !
مامان جونی
31 شهریور 91 10:20
سلام سودابه جون.چقدر خوب شد از محمدمتین عکس گذاشتی.خدا حفظش کنه.
مامان جونی
31 شهریور 91 10:21
سودابه جون! میشه بگی چند سالتونه؟!!؟خیلی دل زنده ای.خوشم میاد از شخصیتتون.
مامان محمد و ساقی
31 شهریور 91 12:07
سلام.ممنون که به وبمون اومدید و تولد ساقی رو تبریم گفتید عکسهای عزیزتون هم خیلی قشنگ بود.ایشا... همیشه سلامت باشین.
مامان نی نی ناز
31 شهریور 91 12:11
سلاممم سودابه جون نظر خصوصی داری دوست مهربونم
مامان جونی
31 شهریور 91 22:11
خیلی جالبه.الان واقعا متوجه شدم که دل زنده بودن به سن و سال نیست.خدا نوه تون رو براتون نگه داره و بیشترشون کنه.
مامان نوژا
1 مهر 91 8:24
سلام ممنون که به ما سر زدین.نوه خیلی نازی دارین خدا این مغز بادومو واستون نگه داره
مامان ستایش
1 مهر 91 9:46
مرسی دوست من که با ما سر زدید و تولد دخملم به ما تبریک گفتید چه پسملی خوشگلی داری اسپند براش دودکن
زهرا از نی نی وبلاگ213
1 مهر 91 9:48
سلام به به چه عکسهایی لذت بردم چه گل پسری هزار ماشالا
مامان ستایش
1 مهر 91 9:48
چه پسملی نازی داری خدا برات نگهش داره ممنون از اینکه به ما سر زدید و تولد دخملم رو تبریک گفتید بازم پیش ما بیاید
زهرا از نی نی وبلاگ213
1 مهر 91 9:50
چادگان با اصفهان 3- 4 ساعت فاصله داره یعنی اطراف اونجاست خیلی هوای خوب و مناظر دلنشینی داره حتما سر بزنید
مامان وندا
1 مهر 91 16:03
سلام خیلی ممنون که به ما سر زدین.....خیلی خوشحال شدم که با یه مامان بزرگ آپ دیت آشنا شدم....نوه ی نازی دارین ماشالا معنی اسم دخملی ما نیایش کننده ست......میتونم یه سوال خصوصی بپرسم؟ شما چندسالتونه؟
مامان مارال فرفری
1 مهر 91 21:17
چه عکس های نازی عکساشم مثل خودش ماهنننننننننننننننننننننننننننننن
مامان وندا
2 مهر 91 17:08
واقعا لذت بردم از این مامان بزرگ.......پس چی که موافقم تبادل لینک کنیم.....من با افتخار لینکتون میکنم
تارا
3 مهر 91 8:57
خصوصی
مامان تارا
3 مهر 91 20:42
سلام خانوم گل / کجایین ؟
وبلاگ ما بروز شد قدم رنجه میفرمایین؟


البته عزیزم
مادر کوثر
5 مهر 91 14:14
مامان وندا
6 مهر 91 1:18
مرسی از صحبتهای خوبت.....میدونی سودابه جون من طبقه دوم خونه مادر شوهرم می شینم....باورت میشه تا چهار ماه اول تولد وندا با من قهر بود ؟اونم سر یه مسئله کوچیک که با شوهرم داشت.....تازه با شوهرم آشتی بود با من قهر......حتی منی که از بچه داری چیزی نمی دونستمو تنها گذاشت.....صدای گریه های وندا رو می شنید و بالا نمی اومد حالا با همچین آدمی فکر میکنی من تنها نیستم و کمک دارم همه که مثل شما نیستن
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 مهر 91 9:47
سلام سودابه خانم مرسی از حضورتون با افتخار لینک شدید اسم دخترم نظر من و پدرش بود چون اسم من مرضیه است تصمیم گرفتیم اسم دخترم را زهرا بذارم البته پدر وهرم هم بنا به اینکه بختیاری هستیم به دخترم تیام ( چشمام ) هم میگند.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 مهر 91 9:48
خدا میوه دلتون را حفظ کنه عکس های جالبی بود
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 مهر 91 9:50
فراموش کردم بگم دخترم وبلاگ دیگری داشت که بنا به دلایل فنی اون سایت خراب شد و چون مدیریت و پشتیبانی نی نی وبلاگ عالیه تصمیم گرفتم با همراهی دوستان نی نی وبلاگیم دوباره خاطرات را از نو بنویسم تا پست های بروز دخترم زهرا چند تا پست قبلی مانده است خوشحال میشم در این بازنویسی شما هم همراهمون باشید مرسی
مامان متین
6 مهر 91 13:49
سلام عزیزم آپم با نقاشی های متین.خوشحال میشم بیای
مهتاب
6 مهر 91 16:31
سلام سودابه جون فکر کنم شما ازاون مامان بزرگهای با حال و جوانی
خوشبحال نوه که ماماجون به این خوبی داره به فکرش وبت عالی بود گلم اگه اجازه بدید من لیکتون میکنم


ممنونم منم شما رو لینک کردم عزیزم
مامان کیاوش
6 مهر 91 23:38
زنده باشه محمد متین جان.مرسی به خاطر تبریکتون.کیاوش مریض بود به این دلیل دیر سر زدم بهتون.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 14:04
دوستای گلم عیدتون مبارک 6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید مرسی از همراهی تون 07/07/1391.
مهتاب
7 مهر 91 14:17
میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس النفوس،
برشما و خانواده ی گرامیتان، تبریک و تهنیت.

چشم خانمی همون طور که گفتی لیکتون کردم . به جمع دوستان من خوش آمدی


ممنون
مامان محمد طاها
8 مهر 91 0:02
سلام مامان جون مهربون محمد متین.خوبید؟گل پسر خوبه؟واقعا جای دست مریزاد داره مادربزرگی به این خوش ذوقی.اگه موافق بودید تبادل لینک کنیم

البته عزیزم با کمال میل
مامان امیر
8 مهر 91 22:33
سلام
عکسات خیلی خیلی خوشگل و ناناز شدند عزیزم.
همیشه خندون و سلامت باشی.
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم



حتما خاله جون
مامان آرین
8 مهر 91 22:37
هزارماشاالله به محمدمتین گل.خدا حفظش کنه.


ممنون خاله جون
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
9 مهر 91 2:12
حسام کوچولو اومده با عکسای شمالش لطفا بهش سر بزنید ممنون. راستی نظر یادتون نره
مادر کوثر
10 مهر 91 11:31
سلام مامانی ممنون از لطف و محبتتون ولی مگه ما لینک نبودیم؟؟ما که خیلی وقته با هم دوستیم راستی عیدتون هم که گذشته مبارک ببخشید دیر اومدم راستی ما بروزیم
عمه اریسا کوشمولو
10 مهر 91 11:39
سلام مامان بزرگ مهربون محمد متین جون
ماشالله چه پسمله ماهی دارین خدا حفظش کنه
مرسی که به ما سر زدین
اگه با تبادل لینک موافق بودین به من خبر بدید


حتما عزیزم
مامانی درسا
11 مهر 91 2:11
سلام به مامان سودابه و محمد متین گلم دلم واستون یه ریزه شده بود عزیزم .... خوشحالم دوباره اومدم دیدنتون پسرم مثل ماه شده


شما محبت دارین خاله جونش
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 10:00
شيطنت از چشمهاي نازت مي باره





ناهيدمامان فاطمه گلي
11 مهر 91 15:13
سلام خوبيد؟ قربون محمدمتين بااين عكسهاي دوست داشتنيش كه بانگاه كردنش به آدم حال ميده خاله جون مي بوسمت


وای خاله جون خجمالت چشیدما
مادر کوثر
12 مهر 91 13:47
سلام مادربزرگ فعاااااااااااال اختیار دارین به سن و سال که نیست. پیش میاد دیگه ممنون از لطفتون شاد و سلامت باشید
دوست انا
13 مهر 91 9:33
سلام من نمیدونم انا چه حالی داره فقط میدونم که ما رمز مدیر وبلاگشو عوض کردیم و نمیذاریم بیاد تو وبش
❤انا❤
15 مهر 91 18:43
سلام خوبید؟من انا هستم میدونید چه جوری وبمو دوباره به دست گرفتم؟ این جوری:اودم تو نی نی بلاگ بعدش زدم کلمه عبور رافراموش کردم و چون قبلا ایمیل من ایمیل مدیر بود رمز جدید برام ارسال شد و اومدم و رمز رو عوض کردم خیلی ممنونم که شما به فکر من بود دوستتون دارم خیلی خییلی ممنونم که به فکر من بودید راستی ممد متین جون تولدش کی هست؟ دوستتون دارم دوستتوندارم دوستتون دارم و .. . . . . . . . . . .......... دوستتون دارمممممممممممممممممممممم
زن عمو نیره
18 مهر 91 18:46
ایشالا بیام عروسیش چقدرم این آقا کوچولو شکله مامانشه


وای سلام زن عمو جون ممنون که سرم زدی.جاری جان به امید دیدارت
فاطمه
18 مهر 91 20:10
ای جوووووونم....
اون عکسش که با عینک انداخته خیلی نانازه....
راستی ممنون از نظرت



مرسی خواهش میکنم
مهسا
26 مهر 91 13:18
عالییییییییییییییییییییی بود ممنون
دلشکسته
26 مهر 91 13:18
براش اسپند دودکنید
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
30 مهر 91 16:15
سلام ... انشالله خدا هر دو تا نوه نازتونو براتون نگهداره ... خوش به حالشون چه عزیز خوبی دارن
ستاره زندگی
8 آبان 91 23:39
ماشاله چقدر نوه ناز و خوشگل ومامانی دارین


ممنونم عزیزم