محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

خونه مادر بزرگه

1391/12/15 14:04
نویسنده : مامان سودابه
532 بازدید
اشتراک گذاری

 

 روزی که این وب رو زدم می خواستم در آینده تقدیم محمد متین بکنمش تا اون بقیه خاطراتش رو بنویسه اما

وقتی محمد مانی هم دنیا اومد بهتر دیدم اینجا بشه خونه مادر بزرگه و خاطرات همه نوه ها همین جا   ثبت بشه چون

1- محمد متین در آینده می تونه برای خودش وب بزنه همینطور محمد مانی و بقیه

٢- اینطوری در خونه وب من برای تمام دوستانم باز می مونه و خاطرات و دید وبازدیدهامون تا زنده ام برقرار هچشمک

3-یک مادر بزرگ برای همه نوه هاش هست به طور مساوی. وهر چه تعدادنوه ها بیشتر بشه قلب من برش بیشتری می خوره و  به تعدادشون تقسیم می شهقلب

4-تمام نوه ها متوجه می شن مادر بزرگشون محور شون بوده وچطور با عشق شاهد رشد و شکوفائیشون بودهخیال باطل

با راهنمایی   و هم فکری شما دوستا ی گلم  مطمئن شدم  این بهترین کاره اما

اسم این وب تغییر نمی کنه چون این محمد متین بود که اولین میوه دلم از درخت زندگیم بود بس اینجا خونه مامان سودابه شما و عزیز جون محمد متین می مونه

 اینجا خونه مادر بزرگ نی نی وبلاگیهاست 

در خونه وب من به روی تمام شما عزیزانم بازه.

اگر سوال داشتید که فکر کردید تجربه من به شما کمک می کنه به دیده منت.

عزیزان  مامان سودابه آماده شنیدن درد دلها ی شماست بله من آماده ام تا در غمها و شادیهای شما فرزندان دلبندم  شرکت کنم

دوستتون دارم بسیار زیاد.

 سماور من همیشه روشنه وچای آماده. در خدمتم

بفرما چای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دکتر شمیم
15 اسفند 91 21:52
ووووااییییییی از مهربونی شما مامان بزرگ .سودابه جون عکس جدید از مانی برامون میزاری.بهتون گفته بودم من عاشق نوزادام


چچچچچچچچچچچچچچچششششششششششششششممممممممممممم خوبهبه زودیم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
16 اسفند 91 10:09
عالیه
مرسی خانمی از محبت های بی دریغت
تصمیم شما در مورد قرار دادن وبلاگتون برای همه نوه هاتون کاملا درست است
دوستون داریم زیاد


عزیز دلم .ممنون
مامان متین
16 اسفند 91 12:05
سلام سودابه جون. وقتی دلایلتون رو برای داشتن یه وبلاگ برای دو تا نوه خوشگل خوندم مطمئن شدم که منم باید به همین راه ادامه بدم و وبلاگ پسرام رو جدا نکنم و از دو دلی در اومدم .خیلی ممنون.خوشبحال نوه های عزیزت که همچین مادربزرگ خوبی دارن .ان شالله تنتون سالم باشه.
راستی در مورد سوالتون .من حقیقتا گیج نشدم حتی گاهی بهتر میدونم که چکار باید انجام بدم .اما در هر صورت زمانی پیش میاد که در مورد موضوعی تجربه ای ندارم و از مادر عزیزم کمک میگیرم چون ایشون تجربه های نابی دارن که همیشه ازشون استفاده میکنم.

فرین به مینای عزیزم مرحبا .این بهترین کاره کهاز تجربه دیگران استفاده می کنی.

مامان متین
16 اسفند 91 14:37
مینا خانم شما با داشتن عزیزی چون شما نباید گیج بشه .ان شالله که تنون سالم باشه و سایتون بلای سر خانواده عزیزتون.


ممنون
دخملی
16 اسفند 91 15:02
سلام مامانی
تصمیم خیلی خوبی گرفتید بهتون تبریک میگم


ممنون عروس گلم
مامان حسام کوچولو
17 اسفند 91 17:34
قربون این مادر بزرگ مهربون انشالله همیشه سالم و سلامت باشید.


ممنون عزیزم