محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

میوه دلم محمد متین

بازگشت به وطن

1392/1/17 3:00
نویسنده : مامان سودابه
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باز هم سال نوتون مبارک

لحظه سال تحویل در جوار حضرت رسول بودم .در روضه رضوان نماز خواندم دو رکعت به نیابت شادی روح رضابرادرم دو رکعت به نیت شفای همه مریضها بخصوص لادن عزیز

دو رکعت............................................

دو رکعت هم به نیابت حاجات تمام نی نی وبلاگیها امیدوارم حاجت روا شوید.انشال......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

باباي مليسا
17 فروردین 92 9:42
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.
باباي مليسا
17 فروردین 92 10:03
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون و مراجعه به وبلاگ دخترم ، باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم


همچنین .ممنون.چشم
مامان حسام كوچولو
17 فروردین 92 17:33
خوش به سعادت تون. زيارتتون قبول


ممنون
مامان متین
17 فروردین 92 23:28
زیارت قبول.ان شالله تنتون سالم باشه.


ممنون.لطف دارین
مامان روحان غزل
18 فروردین 92 19:33
سلام سودابه جان زیارتتان قبول خوش بسعادتتان از اینکه بیاد همه بودید ممنون انشاالله که مجدد این سفر قسمت شما شود نوه های گلتون چطورند ؟ ایمیلم برایتون می فرستم
عمه اریسا کوشمولو
18 فروردین 92 21:40
انشالله سال خیلی خوبی همراه با سلامتی و شادی به همرا داشته باشید
عمه اریسا کوشمولو
18 فروردین 92 21:40
زیارتتون قبول حق باشه
واقعا ممنونیم که مارو هم یاد کردین


وظیفه بود .اینجا دنیای مجازیه اما محبتهاش خیلی حقیقیه.شما همه بچه های مامان سودابه هستین وهمیشه به یادتونه .چه جایی بهتر از سر زمین وحی و خانه خدا
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 فروردین 92 0:41
زیارتتان مقبول درگاه حق منتظر نوشتهای قشنگتون از سفر قشنگتون به خانه خدا هستم عزیزم


ممنونم عسلم
خاله هستي
19 فروردین 92 10:30
زيارتتون قبول خدا دوباره همراه خانواده و نوه هاتون نصيبتون كنه من با اجازتون لينكتون كردم مامان سودابه خوشحال ميشم شمام لينكم كنيد


روی چششششششششششششششششششششم


مادر کوثر
19 فروردین 92 11:37
سلاااااااااااااام خوش به سعادتتوووووووووووون وااااااااااای ممنون چه عالیییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان نی نی ناز
19 فروردین 92 16:43
سلامممممممممممممم سودابه جون

زیارتت قبول

سال نوت هم مبارک ... ان شالله سال خیلی خیلی خیلی خوبی داشته باشی ...

بی نهایت ممنونم که یادم بودی عزیزم ... خیلی به دعاهاتون دلگرمم
لام به روی ماهت دخترم.ممنونم.حاجت روا باشی
واقعا ممنون


بابای ارشیا
20 فروردین 92 2:04
مادر جون :بازم زیارتت قبول انشالله هر سال سفره هفت سین ت نفس روح بخش سینه نازنین دو عالم باشه . مادر تبرکی ؛ هدیه ای ؟ چیزی خواسته بودم قرارم بود نشکنی دلمو پس کو؟


شما امر کن
تارا
20 فروردین 92 17:25
خدای من ! نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی … میان این دو گمم ! هم خود را و هم تو را آزار میدهم … هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی … آنقدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی “هیچ” یعنی “پوچ” ! خدایا هیچ وقت رهایم نکن ! با خبرای جدید آپم
تارا
20 فروردین 92 17:26
زیارت قبول مامانی عزیزم

منون دخمل گلم.
مامانی درسا
21 فروردین 92 3:22
مامان سودابه عزیزم ممنون بابت نمازی که خوندین عزیز دل ....انشاالله زیارتتون قبول درگاه الهی ....... سلامتی برای شما و نو ه های گل و خانواده عزیزتون

وظیفه بود.عزیزم.
میدونید مثل این بود که خدا یک ظرف غذا جلوم گذاشته بود و گفته بود بخور اما من دلم نیومد قاشق قاشق تو دهن همه نریزم همین
ستاره زندگی
24 فروردین 92 10:21
سلام
سال نو مبارک
زیارتتون قبول،خوش به سعادت تون
انشالله سال خوبی در کنار خانواده داشته باشید


ممنون
علامه كوچولو
28 فروردین 92 11:59
سلام امروز قصد دارم به همه محمدهاي وبلاگي سلام كنم:

سلاااااااااااااااااااااااااااااام

..................

سلام مامان سودابه زيارتها قبول رسيدن بخير


لام علیکم و رحمه الله.بانو خوبین.طرح خوبیه موفق باشی گلم




مامان یاسمن و محمد پارسا
30 فروردین 92 0:29
سلام زیارتتون قبول ارزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتون دارم


سلام تشکر همچنین
آرزو مامان نیکی
5 اردیبهشت 92 8:06
آخی چه لحظه قشنگی داشتی

قبول باشه و حاجت روا بشین

واسه ما هم دعا کنید




سلام.برای حاجت تمام نی نی وبلاگیها دعا کردم عزیزم


حامی
5 اردیبهشت 92 23:42
زندگی باید کرد !
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه با سوسوی امیدی کمرنگ
زندگی باید کرد !
گاه با غزلی از احساس
گاه با خوشه ای از عطر گل یاس
زندگی باید کرد !
گاه با ناب ترین شعر زمان
گاه با ساده ترین قصه یک انسان
زندگی باید کرد !
گاه با سایه ابری سرگردان
گاه با هاله ای از سوز پنهان
گاه باید روئید
از پس آن باران
گاه باید خندید
بر غمی بی پایان
لحظه هایت بی غم
روزگارت آرام ......................

سلام دوست من چه شعر قشنگی بود

علی
2 مرداد 92 14:09
سلام عکس درس کردم


ممنون پسرم دستت درد نکنه